۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
رشد ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردمی در استان سمنان/ ۳۰ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شد
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان:

رشد ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردمی در استان سمنان/ ۳۰ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شد

سمنان - قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از جمع‌آوری ۳۰ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان کمک‌های مردمی در استان خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد قوسی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه ۶۲ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: کمک‌ها و صدقات مردمی در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۳۰ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان کمک مردمی در استان برای نیازمندان جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۴۴۱ میلیون کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم جمع‌آوری شد، افزود: این آمار در سال جاری با رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه از مجموع مشارکت‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در سال جاری، ۱۴ میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان در قالب کالا دریافت شده است، خاطرنشان کرد: چهار میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان کمک نقدی بوده است.

قوسی با اشاره به سرفصل‌های مهمی که این کمک‌ها در آن هزینه می‌شوند، تصریح کرد: ارائه خدمات فرهنگی، ایجاد اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه، وام ضروری و ارائه تخفیف به نیازمندان را از سرفصل‌های مهم حمایتی این نهاد است.

وی افزود: نیازمندان این استان ۱۰ میلیارد و ۶۱ میلیون تومان در قالب تخفیف‌های مراکز تجاری و خدمات رایگان دریافت کردند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در سطح استان در پنج شاخص رتبه اول را کسب کردند، اضافه کرد: مراکز نیکوکاری در جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان در دو بازه زمانی فرودین ماه و دی‌ماه سال جاری نقش بسزایی داشتند که این فعالیت‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۴٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha