۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
صعود ۲۰۳۲ واحدی شاخص کل در پایان معاملات یکشنبه
گزارش لحظه ای بورس؛

صعود ۲۰۳۲ واحدی شاخص کل در پایان معاملات یکشنبه

شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۲۰۳۲ واحدی روبرو شد و توانست در جایگاه ۴۲۸۲۱۶ واحدی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۲۰۳۲ واحدی روبرو شد و توانست در جایگاه ۴۲۸۲۱۶ واحدی قرار بگیرد تا برای عبور از کانال ۴۳۰ هزار واحدی راه چندانی نداشته باشد.

شاخص قیمت هم وزن اما با آهنگ سریعتری افزایشی شده و با افزایش ۱.۱۸ درصدی در جایگاه ۹۴ هزار واحد ایستاد.ارزش بازار در معاملات امروز به رقم باورنکردنی ۴۱۰۲۹۳ . ۱۵,۵۷۰,۹۸۵.۰۸۲رسید.

نماد فملی که دیروز در محدوده منفی قرار داشت امروز مثبت شد و توانست بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بگذارد، حشکتی، خساپا و اخابر سه نماد مثبت دیگر بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل برجای گذاشتند. سه نماد رمپنا، فارس و  ومعادن نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

شرکت های فراکاپ امروز در بهترین وضعیت خود قرار داشته و نماد کالا که امروز بازگشایی شد توانست ۱۰ درصد رشد کند، نمادهای بورس انرژی و بورس و فرابورس نیز با صف خرید مواجه بوده تا وضعیت فراکاپی ها امروز یک دست خوب باشد، انرژی۳ که ماه هاست درگیر کانال قیمتی ۷۰۰۰ تومان است امروز توانست این کانال را بشکند و تا نماد بورس انرژی باز هم بتواند در محدوده مثبت خود قرار گیرد.

نمادهای بانکی وضعیتی نوسانی داشته و ۶۰ درصد این گروه در محدوده منفی و ۴۰ درصد دیگر در محدوده مثبت قرار داشتند، گروه کاشی و سرامیک امروز کاملا مثبت بوده و این گروه توانست در بیشتر نمادهای خود روزی پرتقاضا و همراه صف خرید را داشته باشد. دارویی ها برعکس دیروز کاملا  مثبت بودند و بیشتر این نمادها در محدوده ۳ درصد مثبت نوسان کردند. محصولات قندی و شکری بعد از برداشته شدن ارز مرجع  شکر، این روزها به شدت صعودی شده و بیشتر نمادهای این گروه در محدوده صف خرید قرار گرفتند.

خودرویی ها همچنان در رشد از بیشتر گروه های دیگر سبقت گرفته و با سرعت حداکثری هر روز به سهامداران خود سود می رسانند. فلزات اساسی همچنان در گرو قیمت محصولات جهانی بوده و روند کاهشی دارند.

کد خبر: ۴٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha