۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
اجرای طرح فروش ویژه خودرو، هر ۲ هفته یک‌بار تا پایان امسال
مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت خبر داد

اجرای طرح فروش ویژه خودرو، هر ۲ هفته یک‌بار تا پایان امسال

معمارباشی، مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اجرای طرح واگذاری ۱۵۲ هزار خودرو هر ۲ هفته یک‌بار تا پایان سال خبر داد.

به گزارش بازار، سهیل معمارباشی با بیان این مطلب در خصوص جزییات طرح های فروش ویژه خودروسازان، افزود:تا پایان سال هر ۲ هفته یکبار، طرح واگذاری حدود ۱۵۲ هزار خودرو را برگزار می کنیم و ۱۰  درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت نام دریافت خواهد شد.

مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت : افزایش فروش فوق العاده یکی از برنامه ها برای کمک به تثبیت آرامش در بازار خودرو است که در همین راستا با دستور سرپرست وزارت صمت و تصویب کمیته خودرو مقرر شد عرضه خودروها در قالب فروش فوق العاده افزایش یابد.

وی یکی از شروط واگذاری خودرو در این طرح ها را پرداخت ۱۰ درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت نام دانست و تصریح کرد: برای اطمینان از خرید خودرو توسط متقاضی و مدیریت تقاضا این شرط منعقد شده است.

مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص ادامه داد: این مبلغ در هنگام ثبت‌نام به حساب واسطی که توسط شرکت‌های خودروساز اعلام می شود، باید واریز شود.

معمارباشی در خصوص تجدید نظر در شرط نداشتن پلاک فعال خانوار برای ثبت‌نام خودرو نیز گفت: نداشتن پلاک فعال خانوار یکی از محدودیت هایی بود که قبلاً به عنوان شرط ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده مدنظر بوده که در آخرین جلسه کمیته خودرو این محدودیت به سبب مشکلاتی که برای برخی از متقاضیان ایجاد شد، برداشته شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فقط موضوع پلاک فعال شخص متقاضی مطرح است و شخص متقاضی ثبت نام نباید پلاک فعال داشته باشد.

کد خبر: ۴۱٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha