۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
مرحله سوم طرح یاری بازنشستگان کشوری از دی ماه
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی خبر داد

مرحله سوم طرح یاری بازنشستگان کشوری از دی ماه

مرتضایی‌فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری: مرحله سوم طرح یاری بازنشستگان کشوری از دی ماه ابلاغ می‌شود و برای سال آینده باید دوباره برنامه‌ریزی شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی‌فرد که امروز به صورت تلفنی در بخش خبری شبکه خبر صحبت می‌کرد، با اشاره به مرحله دوم طرح یاری بازنشستگان کشوری، گفت: بازنشستگان می‌توانند محصولاتی را که در شرکت فروشگاه زنجیره‌ای طرف قرارداد ارائه می‌شود تا سقف مورد نظر خرید کنند. محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: این فرصتی است که صندوق بازنشستگی کشوری برای افزایش قدرت خرید بازنشستگان خود تعریف کرده است. برای مرحله دی ماه هم فرصتی تعریف شده؛ اما برای سال آینده دوباره باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.

مرتضایی‌فرد با بیان اینکه «بازنشستگان می‌توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری (SabaSRM) اعتبار خرید خود را ملاحظه کنند»، گفت: بازنشستگان تا سقف خرید به هر میزان که می‌توانند خرید می‌کنند؛ اما اعتبار آن‌ها به مرحله سوم منتقل نمی‌شود.

وی افزود: بازنشستگانی که حقوق آن‌ها تا سقف مورد نظر در طرح قابل کسر و تقسیط شدن است، می‌توانند از تسهیلات طرح یاری بهره‌مند شوند؛ اما عموم بازنشستگان می‌توانند از مزیای این طرح بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، در مورد دیگر طرح‌های حمایتی که این صندوق در دست اجرا دارد، گفت: بازنشستگان کشوری می‌توانند از تخفیف ۲۱.۵ درصدی خرید محصولات لبنیاتی شوند. همچنین، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی و نقسیط ۳۵ درصدی مجموعه‌های ایرانگردی و جهانگردی بهره‌مند شوند. دو طرح دیگر هم از مهرماه کلید می‌خورند که جزییات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۴۱٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha