۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
افزایش تولید ماسک در کشور
معاون امنیتی وزیر کشور اعلام کرد

افزایش تولید ماسک در کشور

ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور از افزایش تولید ماسک در کشور خبر داد و گفت: روزانه امکان تولید ۱۶ میلیون ماسک در کشور وجود دارد.

به گزارش بازار، حسین ذوالفقاری در سی و چهارمین جلسه کمیته اجتماعی- امنیتی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور با بیان اینکه نیازمند اعمال قوانین سخت گیرانه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور برای کنترل هر چه موثرتر این بیماری هستیم، افزود: هرگونه بی احتیاطی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر سفرهای غیر ضروری و عدم استفاده از ماسک باعث با شیوع دوباره این بیماری در کشور می‌شود.

رئیس کمیته اجتماعی، امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درباره وضعیت تولید ماسک در کشور نیز گفت: خوشبختانه با همت دستگاه‌های ذی ربط نظیر وزارت صمت و بهداشت و سازمان بسیج، امروز وضعیت ایده الی در حوزه تولید ماسک داریم که امید داریم این وضعیت مناسب در کشور با قدرت هر چه بیشتر تداوم یابد.

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به اینکه باید با به کارگیری مکانیسم‌های مختلف، تامین ماسک ارزان و با کیفیت را در اولویت برنامه هایمان قرار دهیم افزود: ساماندهی تولید در حوزه قیمت‌ها و کیفیت نیاز اصلی است و باید در این حوزه با هماهنگی وزارت صمت و استانداردهای بهداشتی؛ نهایت دقت اعمال شود.

وی گفت: درخواست ما از وزارت صمت کمک به تقویت واحدها و کارگاه‌های تولید ماسک در کشور است که امروز با همت این کارگاه‌ها روزانه ۱۶ میلیون ماسک در کشور تولید و توزیع می‌شود.

رئیس کمیته اجتماعی امنیتی و انتظامی ستاد ملی به لزوم توجه بیش از پیش به اصول بهداشتی در پایانه‌های هوایی کشور اشاره کرد و افزود: نیازمند اعمال مقررات دقیق بهداشتی نظیر تهیه ماسک، مواد ضدعفونی در داخل هواپیماها برای مسافران هستیم. مسافرین هم لازم است موارد بهداشتی و شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

وی گفت: در صورتی که خطوط هوایی اصول بهداشتی را رعایت نکنند با جریمه‌های مالی مواجه خواهند شد.

کد خبر: ۴۱٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha