۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
بسیاری از مردم در پرداخت اجاره‌ خانه‌ ناتوان شدند
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

بسیاری از مردم در پرداخت اجاره‌ خانه‌ ناتوان شدند

محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از مردم در پرداخت اجاره خانه ناتوان شدند و افراد بی انصاف به فکر منافع خودشان هستند و رحم نمی‌کنند، این مصیبت بزرگی است.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم معارفه نماینده جدید، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: اگر دولت به اندازه کافی مسکن تولید کند بخشی از مشکلات مردم حل می‌شود.

وی با اشاره به نقش بنیاد مسکن و عملکرد آن در سال‌های گذشته گفت: بنیاد مسکن خاکریز اول مسکن است و هر جا زلزله و سیل اتفاق می‌افتدنخستین نهادی است که حضور می‌یابد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: امام خمینی (ره) علاوه بر فرمان تشکیل بنیاد مسکن، دستور راه اندازی حساب ۱۰۰ امام را نیز صادر کرد که این حساب، برکات زیادی داشت و هیچ حکومتی را در دنیا سراغ نداریم که تا این حد با مردمش مهربان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی خطاب به مسئولان بنیاد مسکن گفت: شما دعاگو زیاد دارید و کسانی که شما و خانواده‌های شما را دعا می‌کنند بسیار زیاد هستند و این یکی از الطاف خدا به بندگانش است.

وی افزود: در زمینه دعا مکتب تشیع بسیار پر بار است و در میان مکتب اسلامی و فرق مختلف، هیچ مکتبی غنی و پربارتر از تشیع وجود ندارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به چهار رکن اساسی که در حکومت اسلامی حضرت علی (ع) در توصیه به مالک اشتر بیان فرمودند گفت: امام علی به مالک فرمود، خراج را جمع کند با دشمنان مردم بجنگد به مردمی که حکومت می‌کند رسیدگی کند و شهرهای آن‌ها را آباد کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی درباره شرایط کرونا و کمک‌های مومنانه مردم افزود: این گونه گذشت وفداکاری، مثال زدنی و بی نظیر است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هیچ جای دنیا فردی مانند سردار سلیمانی پیدا نمی‌شود من بارها شاهد ابراز محبت مقام معظم رهبری به ایشان بودم، اما ذره‌ای غرور در سردار سلیمانی احساس نکردم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: حزب الله اگر امروز حزب الله است و اسرائیل از نام سید حسن نصرالله می‌ترسد، چون تربیت شده سردار سلیمانی است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی به پیوند مستحکم بین مردم و رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از ارکان موفقیت ما، برخورداری از رهبری بینا و آگاه است که حوادث را قبل از وقوع پیش بینی می‌کند.

وی با اشاره به خدمات سید هاشم رسولی محلاتی نماینده سابق، ولی فقیه در بیناد مسکن افزود: یک لحظه از وظایفشان تخطی نکرد و خدمات شایانی در طول عمر پربرکت خود انجام داد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی برای حجت الاسلام روحانی نژاد که با حکم انتصاب رهبر معظم انقلاب نماینده، ولی فقیه شدند آرزوی توفیق کرد.

کد خبر: ۴۱٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha