۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
پروژه «هشتگرد-طالقان» ۵۰ درصد پیشرفت دارد
استاندار البرز:

پروژه «هشتگرد-طالقان» ۵۰ درصد پیشرفت دارد

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای برای تکمیل پروژه «هشتگرد-طالقان» دارد، گفت: در سال ۹۷ و ۹۸ این پروژه در لیست پروژه های ملی قرار گرفت و از طریق حمایت اعتبارات ملی، طی دو سال اخیر حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه راه هشتگرد-طالقان که روز چهارشنبه انجام شد، با اشاره به اینکه این پروژه برای البرز بسیار حائز اهمیت است، افزود: سالیان متمادی است که عملیات اجرایی این پروژه که در ابتدا جاده دسترسی روستایی بود آغاز شده است.

شهبازی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ۴۵ دقیقه از مسیر هشتگرد به طالقان کم می شود، ادامه داد: شهرستان طالقان می تواند مقصد و هدف گردشگری باشد و نیازمند ارتقا زیرساخت های دسترسی است.

استاندار البرز گفت: با توجه به اهمیت این پروژه و اینکه مطالبه جدی مردمی بوده، وزیر راه و شهرسازی بارها از این مسیر بازدید کرده و دستور لازم برای پیشرفت سریع این پروژه را داده اند.

وی افزود: از آخرین بازدید که یک ماه پیش از این پروژه انجام شد، حدود چهار کیلومتر از راه آسفالت شد. کنارگذر تونل بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و زیرسازی و ابنیه در آن در حال انجام است.

شهبازی افزود: روند پیشرفت پروژه خوب است و با توجه به مطالبات مردم و تعهدی که به آنها داشته ایم انتظار می رود که دست اندرکاران ساخت این پروژه به تکمیل آن سرعت بخشند.

وی عنوان کرد: این جاده بسیار زیبا که در دولت تدبیر امید با نگاه ویژه رییس جمهور ، «نوبخت»رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و «اسلامی» وزیر راه و شهرسازی پیشرفت خوبی داشته و امید است تا پایان سال به اتمام برسد و بعنوان هدیه ای از سوی دولت به مردم این استان باشد.

کد خبر: ۴۱٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha