۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های بدون استفاده شهرک‌های صنعتی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد

ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های بدون استفاده شهرک‌های صنعتی

عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های بدون استفاده شهرک‌های صنعتی بر مشخص شدن وضعیت طرح‌های غیرفعال صنعتی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت‌الله عسگری در جلسه تعیین تکلیف زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی این استان بیش از حد توسعه یافته است و اکنون متقاضیان با توسعه زیرساخت‌ها مواجه هستند و شاید ادامه این روند به مصلحت استان نباشد.

وی ادامه داد: مجموعه فرصت سرمایه‌گذاری در زمین‌های شهرک‌های صنعتی به طور قابل توجهی افزایش یافته است، اما این موضوع نیز پذیرفته نیست که سه هزار و ۵۰۰ طرح فقط در مرحله دیوارکشی متوقف شده باشد.

استاندار تهران تصریح کرد: این زمین‌ها به عنوان سرمایه بزرگی در اختیار عده‌ای قرار گرفته است، بدون آنکه عملیات خاصی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش افزوده بر روی آن‌ها انجام شود.

عسگری سپس گفت: این افراد که زمین‌ها را راکد نگاه داشته‌اند، آن را از ابتدا با نیت سرمایه‌گذاری و تولید در اختیار نگرفته‌اند و به دنبال سودجویی هستند، از همین‌رو باید برای بررسی وضعیت، قصد و برنامه شرکت‌های دریافت‌کننده این زمین‌ها اقدام کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بدون‌شک این افراد با مشاهده به خطر افتادن منافع‌شان به استانداری سرازیر می‌شوند، اما درخواست آنان در صورت مشاهده هر نوع کمبود یا اشتباهی رد می‌شود؛ البته هیچ کسی در این زمینه کوتاه نیاید و بررسی گروهی و سریع وضعیت زمین‌ها و تعیین تکلیف آن‌ها انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی این استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت باید موضوع تعیین تکلیف زمین‌های صنعتی واقع در شهرک‌های صنعتی را با جدیت دنبال کند و بداند که از حمایت قاطع استانداری برخوردار است.

کد خبر: ۴۱٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha