۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
 ۲۹ پروژه کشاورزی بوشهر افتتاح شد/ ایجاد ۴۳۰ فرصت شغلی
هم‌زمان با دهه مبارک فجر؛

۲۹ پروژه کشاورزی بوشهر افتتاح شد/ ایجاد ۴۳۰ فرصت شغلی

بوشهر - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر، بهره‌برداری از ۲۹ پروژه‌ کشاورزی استان با ایجاد اشتغال برای ۸۸ نفر به‌طور مستقیم و ۳۴۶ فرصت شغلی غیرمستقیم آغاز شد.

محمدتقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها ۴۲۲ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از ۲۹ پروژه کشاورزی در بخش‌های مختلف آب و خاک، صنایع، دام و طیور در استان بوشهر آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۸۸ نفر به‌طور مستقیم و ۳۴۶ فرصت شغلی غیرمستقیم در این استان فراهم شد، گفت: ۳۲۸ خانوار از مزایای این پروژه‌ها در استان بوشهر بهره‌مند می‌شوند.

منوچهری اضافه کرد: از این میزان اعتبار ۱۱۸ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال دولتی، ۸۲ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال بخش خصوصی و ۲۲۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال تسهیلات بانکی است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل هشت طرح دام و طیور، ۱۰ پروژه آب و خاک، چهار گلخانه، شش سردخانه و یک واحد بسته‌بندی قند، شکر و لبنیات است.

کد خبر: ۴٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha