۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه ترسیب کربن در خراسان شمالی اختصاص یافت
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی:

۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه ترسیب کربن در خراسان شمالی اختصاص یافت

بجنورد- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه ترسیب کربن خراسان شمالی خبر داد و گفت: این اعتبار برای فعالیت‌های مقابله با بیابان‌زایی در قالب فاز سه پروژه ترسیب کربن در استان اختصاص‌یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی، حسن وحید اظهار داشت: این استان ۱۸۰هزار هکتار بیابان دارد که سال گذشته در ۱۰هزار هکتار آن بیابان‌زدایی انجام‌شده است.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف پروژه تعمیم ترسیب کربن به‌ویژه در فاز سوم نیاز به حمایت همه‌جانبه مسئولین ملی و استانی وجود دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی به سفر وحید جعفریان مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر از نیروگاه خورشیدی خانگی ۲۰کیلوواتی، واحد پرورش بوقلمون ۴۰۰ قطعه‌ای، احیاء چاه مالداری با استفاده از انرژی خورشیدی و اجرای پروژه‌های بیابان‌زدایی بازدید شد و مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور عنوان کرد که در استان خراسان شمالی سرمایه اجتماعی عمیقی از بطن پروژه تعمیم ترسیب کربن حاصل‌شده است که سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور سهم خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.

کد خبر: ۴۱٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha