۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
انتقاد از نابسامانی در بازار آجیل گرگان/ ضرورت برخور با بساط های بدون شناسنامه
در گفتگو با بازار مطرح شد

انتقاد از نابسامانی در بازار آجیل گرگان/ ضرورت برخور با بساط های بدون شناسنامه

گرگان- رئیس اتحادیه خوارو بار و لبنیات گرگان با بیان اینکه بازار فروش آجیل گرگان نیازمند نظارت جدی است، گفت: فکر نمی کنم هیچ تدبیری در این مورد انجام شده باشد.

علی اکبر کریمی رییس اتحادیه خواروبار و لبنیات گرگان در گفتگو با بازار اظهار کرد: در بازار فروش آجیل هر کسی به فکر خودش است و افراد مختلف جلوی پارک شهر بساط فروش آجیل پهن کرده اند.

رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات گرگان با بیان اینکه باید نظارتی جدی بر بازار آجیل انجام گیرد، افزود: این جز وظایف بازرسان است، اما فکر نمی کنم هیچ تدبیری در این مورد انجام شده باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر افرادی از شهرهای مختلف کشور به گرگان آمدند و در این بازار فعالیت می کنند و با کسی که مدت هاست مغازه دارد و در بازار آجیل فعال است وارد رقابت شده اند.

وی گفت: افرادی هستند که مخصوصاً برای شب یلدا جنس تهیه می کنند و مشخص نیست به چه مبلغی می فروشند، بازرسان باید در چنین مکان هایی حضور داشته باشد، مخصوصاً در این ایام که باید نظارت کامل صورت گیرد.

کریمی با بیان اینکه تابه حال برخورد جدی با متخلفان صورت نگرفته گفت: این تخلفات شامل اجناسی است افراد مختلف بدون هیچ گونه حساب و کتابی به فروش می رسانند.

وی ادامه داد: وجود چنین افرادی موجب بی نظمی، در عرضه کالاها توسط مغازه های دارای مجوز می شود.

کد خبر: ۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha