۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان  اعتبار به شهریار/ ۳۰ هزار اشتغال ایجاد می‌شود
فرماندار شهریار:

تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به شهریار/ ۳۰ هزار اشتغال ایجاد می‌شود

شهریار - فرماندار شهریار از تخصیص اعتبار شش هزار میلیارد تومانی در این شهر خبر داد و گفت: در این راستا به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۳۰ هزار اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، نورالله طاهری صبح یکشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید شهریار که در فرهنگسرای الغدیر امیریه برگزار شد، اظهار داشت: همه مسئولان شهرستان با تمام توان سعی کرده اند که از کار کم نگذارند.

وی افزود: در هفته دولت ۹۵ پروژه را با ۵۵۰ میلیارد تومان افتتاح کردیم و در حال حاضر هم ۵۷ پروژه را با ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهریار تاکید کرد: همانطور که در شعار این شهرستان «شهر توسعه و پیشرفت» آمده واقعاً این شهر در این چرخه قرار گرفته است. این شهرستان واقعاً قابلیت پیشرفت بیش از اینها را دارد که باید دست به دست هم داد تا با کمک سرمایه گذارانی که آمادگی لازم را دارند فضای شهر را متحول کنیم.

طاهری بیان داشت: این شهر را باید مقداری سریع‌تر و باکیفیت تر به حرکت درآوریم، پروژه‌ای را آماده افتتاح داریم که تا به الان شش هزار میلیارد تومان برای آن تخصیص اعتبار شده که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۳۰ هزار اشتغال ایجاد می‌کند.

وی گفت: ۶۷ سال پیش شهرداری شهریار افتتاح شد. چنین شهرداری که با این قدمت باید یک شهرداری جاافتاده باشد و بتواند زمینه ایجاد اشتغال و تولید را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار شهریار افزود: ظرفیت‌های بسیار بالایی در شهرستان وجود دارد که به آنها پرداخته نشده و موضوعات مهمی است که اگر مسیر قانونی را برای آنها تعریف کنیم می‌توانیم به درآمدهای سرشار و اقدامات ویژه بپردازیم.

طاهری با تاکید بر اینکه مسیرهای راحت فراوان هستند، گفت: مسیرهایی که با کمی سختی می‌توانیم به منابع آنها دست پیدا کنیم نیز بسیارند.

کد خبر: ۴٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha