۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کیت تشخیص سریع پوکی استخوان توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد
برای اولین بار در کشور

کیت تشخیص سریع پوکی استخوان توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد

تبریز- کیت تشخیص سریع پوکی استخوان توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برای اولین بار در کشور در تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز در سفری یک روزه برای رونمایی از ۱۱ طرح فناورانه و شرکت در نشست اقتصاد بنیان آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده است.

سورنا ستاری ظهر امروز سه شنبه با حضور در دانشگاه سهند از نمایشگاه فناورانه این دانشگاه بازدید کرد و در جریان این بازدید از کیت تشخیص سریع پوکی استخوان رونمایی شد.

این محصول که توسط شرکت دانش بنیان ساخته شده است برای اولین بار در کشور با موفقیت نتایج دقیقی ارائه کرده و می تواند در عرصه پزشکی حائز اهمیت فراوانی باشد. این طرح اکنون در مرحله عقد قرارداد برای فروش قرار دارد.

همچنین امروز معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از محصولات رایانه ای از قبیل نمایشگر سه بعدی و نیز کوره ذوب در دانشگاه سهند بازدید کرد.

دستگاه های تصفیه هوای بیمارستان و تهویه مطبوع در شرایط کرونایی برای جداسازی ذرات ریز معلق در هوا از دیگر محصولات دانش بنیان ارائه شده در نمایشگاه فناورانه دانشگاه سهند بود که مورد توجه سورنا ستاری قرار گرفت.

در نمایشگاه محصولات دانش بنیان دانشگاه سهند همچنین دستگاه هات تپ پلی اتیلنی ایران‌ساخت که برای اولین بار در کشور ساخته شده است، به نمایش درآمد.

این دستگاه برای انشعاب گیری از لوله های نفت و گاز در اندازه های ۴ تا ۱۲ اینچ بدون قطع جریان کاربرد دارد.

کد خبر: ۴۱٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha