۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
۷۳ قرارداد واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی اردبیل به سرمایه‌گذاران منعقد شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل:

۷۳ قرارداد واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی اردبیل به سرمایه‌گذاران منعقد شد

اردبیل- اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از انعقاد ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران، از افزایش انعقاد قرارداد واگذاری حق بهره‌برداری زمین با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از افزایش ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل این میزان واگذاری‌ها را در حدود ۲۶ هکتار زمین صنعتی برشمرد و اظهار کرد: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی تاکنون یک هزار و ۳۴۰ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که در این بین شهرک صنعتی اردبیل۲ ، با ۵۸۰ قرارداد، بیشترین سهم را در واگذاری‌ها به خود اختصاص داده است.

اهلی با اشاره به طرح‌های صنعتی در دست اقدام در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: این افزایش واگذاری‌ها نشان از افزایش میل به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان دارد که نویدبخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان  است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: هدف اصلی از ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری است که با استمرار آن، زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در استان تسهیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: تلاش می‌شود با تامین زمین مناسب و تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، سرمایه گذاری‌ها در استان افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در در راستای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.

کد خبر: ۴۱٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha