۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
ظرفیت مهندسان بومی در اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده شود
عضو کمیسیون عمران مجلس:

ظرفیت مهندسان بومی در اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده شود

اردبیل - بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نیاز است برای اجرای پروژه‌های عمرانی از ظرفیت نیروهای توانمند بومی استفاده شود.

صدیف بدری در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نیاز است برای اجرای پروژه‌های عمرانی از ظرفیت نیروهای توانمند بومی استفاده شود تا بتوانیم با کمک نیروهای تحصیل‌کرده در راستای تسریع در اجرای پروژه‌ها گام برداریم.

وی با اشاره به این که حمایت‌های قانونی لازمه تقویت بدنه مهندسی استان است گفت: در این زمینه حمایت‌های قانونی و لازم در راستای تحقق اهداف مورد نظر اولویت اساسی است و در تلاش هستیم با اجرای این برنامه‌ها به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمرانی با توجه به نقش مهمی که در توسعه و آبادانی دارد باید به عنوان یک مسئله مهم و اساسی مطرح شود و در این زمینه نیاز است پیمانکار و مهندسین مشاور از بین افراد واجد شرایط و تحصیل‌کرده انتخاب شود.

بدری بیان کرد: انتظار ما از دستگاه‌های دولتی این است که بدنه مهندسی را تقویت‌سازی کنند و در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی تمام تلاش خود را به کار گیرند چرا که این موضوع در حال حاضر برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است که باید مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی به تنهایی توسط بخش دولتی امکان‌پذیر نیست و در این زمینه نیاز است با کمک بخش خصوصی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی اقدام شود تا بتوانیم با حل مشکلات موجود در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۴۱٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha