۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
۳ ستاره خدمات پس از فروش، به هیچ خودروسازی تعلق نگرفت؛ ایران‌خودرو، صدرنشین

۳ ستاره خدمات پس از فروش، به هیچ خودروسازی تعلق نگرفت؛ ایران‌خودرو، صدرنشین

در حالی که هیچ شرکت خودرویی نتوانست سه ستاره کامل را در ارایه خدمات پس از فروش کسب کند، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول این حوزه را کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو در سال ۹۸، شرکت ایساکو بالاترین امتیاز خدمات پس از فروش را در بین تمامی شرکت‌های خودروساز اعم از تولید کننده و عرضه کننده، به دست آورد و مقام اول این حوزه را به خود اختصاص داد؛ این مهم در حالی رقم می‌خورد که خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نه تنها در طی یازده سال اخیر نسبت به سایرین صدرنشین بوده، بلکه همواره به نسبت سال پیشینِ خود نیز رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است.

مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: در این دوره از ارزیابی‌ها ۴۸ شرکت خودرویی داخلی و خارجی و در مجموع ۲۳۸۵ نمایندگی مجاز، مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت و شرکت ایساکو با دارا بودن نزدیک به ۷۰۰ نمایندگی در سراسر کشور توانست با کسب امتیاز ۸۳.۹ در این ارزیابی‌ها در صدر شرکت‌های خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد و با احتساب این امتیاز، نسبت به سال گذشته ۱.۲ امتیاز رشد را در ارائه خدمات پس از فروش تجربه کند.  

مدیر عامل ایساکو ادامه داد: سال‌های اخیر به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه، از بحرانی‌ترین سال‌های صنعت کشور بوده است، اما شرکت ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با استفاده از فناوری روز و بهره‌مندی از سامانه‌هایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در مسیر موفقیت به راه خود ادامه داد؛ همچنین اجرای طرح‌هایی همچون اتوکلیک، سامانه هوش تجاری (BI)، پروژه‌های نگهداری نظام موفقیت پایدار، استقرار چرخه بهره‌وری و مدیریت کیفیت، داخلی‌سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و ... باعث بهبود روزافزون خدمات ایساکو به هموطنان شد.

مونسان افزود: افزون بر تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط اقتصادی نمایندگی‌ها از اواخر سال گذشته، موانع بسیار بزرگ‌تری در مسیر ایجاد کرد، اما این مجموعه به رغم این مشکلات، همچنان توانست در تمام شاخص‌های ارزیابی رشد چشمگیری را شاهد باشد.

وی در ادامه گفت: کسب این جایگاه به دلیل سخت‌گیرانه‌تر شدن سالیانه معیارهای پایش شرکت بازرسی، آن هم در شرایط خاص موجود، برای خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو دستاورد بسیار مهمی محسوب می‌شود؛ چرا که برای کسب هر امتیاز در این حوزه، با توجه به گستردگی شبکه خدمات این مجموعه بایستی اقدام‌های وسیع و بسیطی صورت گیرد.

وی این موفقیت را حاصل حمایت‌های مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، برنامه‌ریزی‌های دقیق در ستاد و کوشش کارکنان مجموعه و نمایندگی‌ها دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات آتی که هماهنگ با شرایط روز، همچون وجود بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی است، همچنان کیفیت ارایه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیم و همواره در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.

کد خبر: ۴۱٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha