۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
«مارال چرم» در سبد صادراتی کشورهای اروپایی/ البرز مرکز صادرکننده چرم می شود
مدیرعامل برند مارال چرم:

«مارال چرم» در سبد صادراتی کشورهای اروپایی/ البرز مرکز صادرکننده چرم می شود

کرج- حسینی خواه، مدیر عامل برند مارال چرم با اشاره به تحقیقات و بررسی های همه جانبه در بحث بازاریابی و آشنائی و آگاهی از سلیقه مشتریان محصولات چرمی در خارج از کشور گفت: در نتیجه اینگونه تحقیقات موفق به صادرات برند ایرانی مارال چرم به ایتالیا و سایر کشورها شده ایم.

 جلال حسینی خواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به حرکت های گام به گام در مسیر معرفی البرز به عنوان یک مرکز صادر کننده محصولات چرمی اظهار کرد: با تکیه بر تفکر جمعی، همراهی و هماهنگی بخش خصوصی و دولت تحقق این مهم در آینده نزدیک به دور از انتظار نیست.

حسینی خواه موفقیت کشورهای پیشرو در صادرات را حاصل توجه خاص به آماده سازی زیرساخت های بخش صنعت آن کشورها عنوان کرد و افزود: ما نیز که جهش تولید را محور اصلی قرار داده ایم‌، ضروری است با حرکت پر شتاب در تکمیل و ایجاد زیرساخت های لازم و رفع موانع موجود، برند سازی و حضور فعال در بازار های بین المللی را در دستور کار ویژه‌ قرار دهیم.

وی با اشاره به تحقیقات و بررسی های همه جانبه در بحث بازاریابی و آشنائی و آگاهی از سلیقه مشتریان محصولات چرمی در خارج از کشور گفت: در نتیجه اینگونه تحقیقات موفق به صادرات برند ایرانی مارال چرم به ایتالیا شدیم.

صادرات محصولات چرمی می تواند ارزآوری خوبی برای کشورمان داشته باشد
حسینی خواه با ذکر این نکته که با برند مارال چرم محصولات مختلفی را نیز به کشورهای روسیه، قزاقستان، عمان صادر کرده ایم که با استقبال مشتریان آن کشورها همراه شده است، افزود: صادرات محصولات چرمی می تواند ارز آوری خوبی برای کشورمان داشته باشد.

وی ضرورت تقویت و حاکمیت ثبات اقتصادی در کشور به معنای کامل کلمه را حرکتی راهگشا در مسیر توسعه صادرات و جذب سرمایه گذاران خارجی ذکر کرد و گفت: باید در حرکت های اصولی و سنجیده به نحوی برنامه ریزی شود تا سرمایه گذاران خارج از کشور از مشارکت و سرمایه گذاری در کشورمان استقبال کنند.

مدیرعامل مارال چرم ایجاد ثبات طولانی در قوانین اقتصادی را حرکتی موثر در جذب سرمایه گذاران خارجی عنوان کرد و افزود: طبیعی است که سرمایه گذاران خارجی انتظار داشته باشند در بحث مشارکت و سرمایه گذاری بلند مدت در کشورمان از قوانین اقتصادی ثابت و بدون تغییر برخوردار شوند.

حسینی خواه به افتتاح کارخانه جدید مارال چرم در شهرک صنعتی بهارستان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی حرکت مناسبی را در مسیر تحول در توسعه صادرات آغاز کرده ایم. استان البرز دارای ۴۰ واحد صنعتی فعال در زمینه تولید محصولات چرم طبیعی و مصنوعی است که بخشی از این محصولات به کشورهای مختلف جهان صادر می شود. شهر های تبریز، تهران، اصفهان، مشهد، همدان و البرز از تولید کنندگان محصولات چرمی در کشور هستند که استان البرز با توجه به حجم تولیدات این محصولات در رتبه چهارم قرار دارد.

کد خبر: ۴۱٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha