۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی عامل رشد بازار بورس/ سرمایه مازاد را وارد بورس کنید
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در گفت و گو با بازار:

تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی عامل رشد بازار بورس/ سرمایه مازاد را وارد بورس کنید

علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی برای تثبیت بازار بورس گفت: این اقدام می‌تواند موثر باشد هرچند این موضوع از نظر اقتصاددانان دارای ابهاماتی است و با این حال این ابزار قانونی بوده و از این ابزار استفاده شده است.

محسن علیزاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به حرکت بازار بورس گفت: با توجه به مصوبات شورای عالی بورس و الزام به بازار گردانی سهامداران عمده و تزریق یک درصد صندوق توسعه ملی برای تثبیت این بازار جهت کمک به سهام ها و همچنین عرضه اوراق خزانه توسط شرکت ها، می توانیم امیدوار به رشد منطقی بازار بورس باشیم.

وی تاکید کرد: درخواست ما از سهامداران خرد این است که بازار سرمایه را ترک نکنند و در این بازار حضور داشته باشند.

 علیزاده با بیان اینکه مردم نباید اصل سرمایه خود را در بازار بورس سرمایه گذاری کنند، تصریح کرد: مردم حتما باید سرمایه مازاد خود را در بازار بورس سرمایه گذاری کنند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس اظهارداشت: همچنین اگر قرار است به عنوان مثال کارمندی در بازار بورس سرمایه گذاری کند پیشنهاد می‌کنیم آن کارمند ماهیانه یک درصد از سرمایه خود را در بورس سرمایه گذاری کنند؛ ما دیدیم که فردی رفته و وام با سود ۱۸ درصدی گرفته و هم اکنون در این بازار ضرر کرده و در پرداخت اقساط وامش دچار مشکل شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی برای تثبیت بازار بورس گفت: این اقدام می‌تواند موثر باشد هرچند این موضوع از نظر اقتصاددانان دارای ابهاماتی است و با این حال این ابزار قانونی بوده و از این ابزار استفاده شده است و می تواند مفید باشد.

کد خبر: ۴۱٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha