۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان به  ۴۹.۹ درصد رسیده است
معاون استاندار زنجان:

نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان به ۴۹.۹ درصد رسیده است

زنجان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان نرخ مشارکت اقتصادی در استان را خوب اعلام کرد و گفت: این نرخ امروز به ۴۹.۹ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرامرز نیک سرشت شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل استانداری زنجان، نرخ مشارکت اقتصادی در استان را خوب اعلام کرد و گفت: این نرخ امروز به ۴۹.۹ درصد رسیده است. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه با فعال شدن واحدهای تولیدی در استان زنجان، اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر استان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی، رتبه خوبی در سطح کشور دارد و این امر بسیار خوب است.

نیک سرشت نسبت به معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان تاکید کرد و افزود: نشان دادن ظرفیت‌ها و موقعیت‌های ویژه استان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در توسعه اقتصادی استان خروجی خوبی را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: بهبود شاخص‌های حوزه اشتغال در استان زنجان نشان می‌دهد که فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در استان مطلوب بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، از پروژه پتروشیمی زنجان به عنوان یکی از انتظارات چندین ساله مردم  یاد کرد و یاد آور شد: یکی از دلایل اصلی در عقب افتادن سرعت پیشرفت این پروژه، افزایش قیمت‌ ها به واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه بوده است.

کد خبر: ۴٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha