۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی اردبیل تامین می شود
رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی اردبیل تامین می شود

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با قول مساعد سرپرست وزارت صمت قرار شد ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل تامین شود.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در کنار تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی قرار شد تجار و بازرگانان ارز حاصل از صادرات را ارائه کرده و مشکل ضمانت صادراتی و موانع پیش آمده آنها رفع شود.

وی با بیان اینکه اکثر واحدهای تولیدی استان اردبیل در واردات و ترخیص ماشین‌آلات به تامین منابع ارزی و تسهیل امور گمرکی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: قرار شد وزارت صمت رایزنی‌های لازم را در حمایت از تولیدکنندگان و تجار در سال جهش تولید انجام دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در دیداری که با سرپرست وزارت صمت به همراه رئیس مجمع نمایندگان استان داشتیم مشکل سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی استان و انتظارات آنها مطرح شد و قرار شد برای حل معضلات وزارت صمت به تعهدات خود و وعده‌های داده شده عمل کند.

صادقی افزود: در این جلسه مشکل کارت‌های بازرگانی و موانع پیش آمده در این زمیه مطرح و مقرر شد با کمک اتاق بازرگانی در صدور این کارت‌ها و یا تمدید آنها موارد قانونی مدنظر قرار گیرد.

وی به دیدار استاندار اردبیل با مدیرعامل هلدینگ جهان پاس نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی و معدنی فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: پس از بحث و تبادل نظر با مدیرعامل این شرکت مقرر شد بعد از بررسی شرایط استان اردبیل این هلدینگ در زمینه‌ اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین مطالعات و بهره‌برداری از معادن در این استان سرمایه‌گذاری کند.

صادقی به سه زون معدنی استان در شمال و جنوب اشاره کرد و گفت: بعد از مطالعات نهایی عملیات اکتشاف و استخراج مواد معدنی آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود با حضور سرمایه‌گذاران صنایع فرآوری در این زمینه فعال شود.

کد خبر: ۴۱٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha