۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
۱۰ شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه سمنان فعال است
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان:

۱۰ شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه سمنان فعال است

سمنان – رئیس پارک علوم و فناوری دانشگاه سمنان بابیان اینکه ۱۰ شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه سمنان فعال است، گفت: طی سال گذشته ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محصولات این شرکت‌ها به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، علی حقیقی اصل ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه درمجموع ۳۰ شرکت دانش‌بنیان در سطح استان فعال است، اظهار داشت: ۱۰ شرکت دانش‌بنیان زیرمجموعه دانشگاه سمنان راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه طی سال گذشته محصولات این شرکت‌ها ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رسید، افزود: ورود این شرکت‌ها به نمایشگاه‌ها و بازارهای داخلی و خارجی یکی از رویکردهای مهم پارک علم و فناوری در اجرای طرح‌های حمایتی از این شرکت‌ها است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه‌های حضور این واحدها در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی پرداخت می‌شود تا زمینه بهتری برای عرضه تولیدات این واحدها فراهم شود.

حقیقی اصل از ارائه تسهیلات ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال هم‌راستا با پرورش ایده‌های خلاقانه ازجمله رسالت‌های مهم شرکت‌های دانش‌بنیان است که در طی سال گذشته ۴۷۵ نفر به‌صورت پاره‌وقت و تمام‌وقت بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هفت شرکت فناور آسیب‌دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات به معاونت علمی و فناوری دانشگاه سمنان معرفی‌شده است، تصریح کرد: در راستای حمایت از این شرکت‌ها تخفیف ۵۰ درصدی برای اجاره دفاتر شرکت‌ها ماه‌های اسفند سال گذشته و فروردین سال جاری ارائه‌شده است.

کد خبر: ۴۱٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha