۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
 نخبگان نیازهای کشور را در زمان تحریم تأمین می‌کنند/ جوانان عرصه تولید، علم و فناوری حمایت شوند
استاندار بوشهر:

نخبگان نیازهای کشور را در زمان تحریم تأمین می‌کنند/ جوانان عرصه تولید، علم و فناوری حمایت شوند

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه جوانان عرصه تولید، علم و فناوری حمایت شوند گفت: نخبگان نیازهای کشور را در زمان تحریم تأمین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست ستاد اقتصاد رونق تولید و اقتصاد دانش‌بنیان استان بوشهر با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور به جوانان و نخبگان اعتمادبه‌نفس ‌دهد

استاندار بوشهر با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان و جوانان عرصه تولید، علم و فناوری حمایت شوند گفت: نخبگان نیازهای کشور را در زمان تحریم تأمین می‌کنند اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری یک معاونت خودباور است.

گراوند افزود: این معاونت اعتمادبه‌نفس را به جوانان و نخبگان می‌دهد تا نیازهای کشور را به‌ویژه در زمان تحریم و مشکلات تأمین کنند

وی اضافه کرد: توجه به خودباوری در همه عرصه‌ها ضروری است اگر زمانی به سبب تحریم‌ها در اجرای طرح‌های پارس جنوبی با مشکل روبه‌رو بودیم اکنون باافتخار اعلام می‌کنیم که بخشی از نیازهای کشور در عرصه نفت و گاز با تلاش متخصصان ایرانی تأمین‌شده است.

استاندار بوشهر افزود: عسلویه را کانون افتخارآفرین کشور است و از مدیران صنعت نفت و گاز مستقر در عسلویه و منطقه پارس جنوبی به سبب اقدامات ارزشمند آنان در عرصه‌های تولید و پیشرفت قدردانی می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور نخبگان در عرصه طرح‌های پارس جنوبی را نتیجه تقویت ارتباط با مدیریت استان است و اگر این پیوند تقویت شود نخبگان و شایستگانی که در استان در عرصه نفت و گاز وجود دارد بیشتر در این عرصه و صنعت حضور می‌یابند.

استاندار بوشهر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: اگر از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت نشود در شرایط تحریم میل و گرایش صنایع به استفاده از محصولات خارجی بیشتر می‌شود و این موضوع به اقتصاد کشور آسیب وارد می‌کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: در عسلویه اتفاقات ارزشمندی صورت گرفته که از مدیران نفت و گاز مستقر در عسلویه انتظار می‌رود ارتباط خود با مدیریت استان تقویت کنند تا فرصت مناسب و بیشتری در حوزه اشتغال و تولید برای استان بوشهر فراهم شود.

وی با تأکید بر ارتباط بیشتر مسئولان مدیران نفت و گاز در منطقه عسلویه با مدیریت استان بوشهر خاطرنشان کرد: معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور به جوانان و نخبگان اعتمادبه‌نفس می‌دهد تا نیازهای کشور را به‌ویژه در زمان تحریم تأمین کنند.

کد خبر: ۴٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha