۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
عملیات بتن‌ریزی واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر ۸۲ درصد پیشرفت دارد
مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر:

عملیات بتن‌ریزی واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر ۸۲ درصد پیشرفت دارد

بوشهر- مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به انجام ۸۰ درصد عملیات خاکبرداری واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر، گفت: تاکنون ۸۲ درصد عملیات بتن‌ریزی این واحد نیز اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود نصوری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان افتخاری در صنعت هسته‌ای کشور محسوب می‌شود که روند توسعه آن ادامه دارد.

وی با اشاره به طراحی نیروگاه اتمی بوشهر در قالب سه واحد، بیان کرد: اکنون یک واحد در مدار بهره‌برداری است و دو واحد دیگر نیز در دست ساخت است که عملیات اجرایی این دو واحد در مجموع هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر میزان پیشرفت عملیات خاکبرداری واحدهای دوم و سوم این نیروگاه را ۸۰ درصد عنوان کرد و افزود: در مجموع بیش از دو میلیون مترمکعب خاکبرداری در این دو واحد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین دو میلیون مترمکعب خاکریزی نیز در نیروگاه اتمی بوشهر انجام می شود که این عملیات در حال حاضر حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نصوری میزان پیشرفت فیزیکی عملیات بتن‌ریزی واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر را ۸۲ درصد عنوان کرد و ادامه داد: عملیات تحکیم بستر خاک در واحد دوم ۱۰۰ درصد اجرا شده و در واحد سوم ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

وی گفت: عملیات اجرایی پروژه ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر هیچ روزی متوقف نشده است و با همه ظرفیت‌ها ادامه دارد.

کد خبر: ۴۱٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha