۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۲ محور مهم استان کرمان با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار بهسازی شد
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان:

۲ محور مهم استان کرمان با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار بهسازی شد

کرمان- عراقی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به آغاز نهضت بهسازی آسفالت جاده‌های استان گفت: هم اکنون عملیات بهسازی دو محور مهم در این استان با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال در دست اقدام است.

احسان عراقی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به گستردگی استان کرمان و به تبع آن گستردگی محورهای مواصلاتی این استان اظهار داشت: روکش آسفالت بسیاری از محورها نیاز به بهسازی دارد و در حال حاضر نیز عملیات بهسازی روکش آسفالت دو محور مهم این استان در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: باند برگشت محور زاهدان به فهرج یکی از طرح‌های اجرا شده در این زمینه است و برای روکش آسفالت آن ۱۴ میلیارد ریال هزینه شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان ادامه داد: در مجموع چهار کیلومتر از این محور روکش آسفالت سرد شد و هم اکنون از کیلومتر ۹  تا ۱۳ بهسازی شده است.

عراقی زاده یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح از ابتدای مردادماه آغاز شده و اکنون مراحل نهایی را سپری می کند و به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.

وی، ترمیم محور باغین به رفسنجان را نیز از دیگر طرح‌های در دست اجرا اعلام کرد و گفت: این طرح هم اکنون با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال در دست اجراست.

عراقی زاده با اشاره به مشخصات فنی این پروژه یادآور شد: ۱۱ کیلومتر طول محور بازسازی شده است و مدت اجرای عملیات نیز دو سال بوده است.

کد خبر: ۴۱٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha