۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
تأثیر مثبت استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در رونق صادرات از سمنان
رئیس اتاق بازرگانی سمنان تأکید کرد

تأثیر مثبت استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در رونق صادرات از سمنان

سمنان- رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان تأثیر مثبتی بر رونق صادرات این منطقه خواهد داشت، گفت: اتاق بازرگانی محل استقرار این دفتر را به‌صورت رایگان تأمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر جمعه‌ای بعدازظهر شنبه در جلسه بررسی آخرین اقدامات پیرامون راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه قطعاً استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان و حضور مسئولین امور خارجه، تأثیر مثبتی بر بخش تولید و صادرات استان دارد، اظهار داشت: اتاق بازرگانی آمادگی دارد تا در خصوص تأمین محل استقرار به‌صورت رایگان، مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

وی اظهار کرد: معاونت اقتصادی در وزارت امور خارجه برای تقویت روابط اقتصادی با جهان و استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی در این بخش و توسعه صادرات و ایجاد کانالی برای ارتباط بهتر اقتصادی در بخش‌های مختلف شکل‌گرفته که دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان سمنان نیز تحت این مهم می‌تواند در استان بحث توسعه صادرات و تقویت ارتباطات بین‌المللی، نقش تسهیل گری داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه ضرورت استقرار این دفتر در استان بر هیچ‌کس پوشیده نیست، افزود: تحقق این امر در تسهیل سازی روال امور اداری و اجرایی حوزه صادرات در استان نیز نقش مؤثری خواهد داشت.

جمعه‌ای با بیان اینکه ایجاد ارتباط و تسهیل گری، شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و بازاریابی و عقد قراردادهای تجاری و بازرگانی از مزایای ایجاد این دفتر در استان محسوب می‌شود، یادآور شد: به‌مرور شاهد رونق اقتصادی و شکوفایی آن در استان خواهیم بود.

کد خبر: ۴۱٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha