۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
رد پای بانک‌ها در توسعه راه‌آهن و سدهای استان بوشهر دیده شود
استاندار بوشهر:

رد پای بانک‌ها در توسعه راه‌آهن و سدهای استان بوشهر دیده شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: باید رد پای بانک‌های استان در توسعه زیرساخت های استان از جمله راه آهن، جاده، سد و ... مشاهده کنیم و بانک ملی در این بخش می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیران بانک ملی استان بوشهر به مناسبت سالروز تأسیس بانک ملی اظهار داشت: توسعه فعالیت بانکداری الکترونیکی و خدمات غیرحضوری در بانک ملی ضروری است.

وی تصریح کرد: قدمت ۸۰ سال سابقه فعالیت بانک ملی در بوشهر نشان از اهمیت و جایگاه اقتصادی بوشهر است که این قدمت و ریشه تاریخی، کار مدیران بانک ملی استان را سنگین‌تر می‌کند و انتظارات مردم را بالاتر می‌برد.

استاندار بوشهر گفت: تلاش مدیران بانک ملی باید ارتقا ضریب نفوذ بانکداری الکترونیکی و خدمات غیرحضوری باشد.

گراوند با قدردانی از تلاش‌های کارکنان بانک ملی در کسب موفقیت‌های حوزه عملکردی در سال ۹۸، اضافه کرد: انتظار از بانک ملی این است که در زمینه توسعه زیرساخت‌های استان مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی گفت: باید رد پای بانک‌های استان در توسعه زیرساخت‌های استان از جمله راه‌آهن، جاده، سد و … مشاهده کنیم و بانک ملی در این بخش می‌تواند نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

گراوند با بیان اینکه مردم انتظار بیشتری از بانک‌ها در زمینه کمک به توسعه زیرساخت‌های استان دارند، اضافه کرد: بوشهر خاستگاه توسعه کشور در بخش‌های مختلف از جمله پتروشیمی است بنابراین نگاه بانک‌های کشوری به استان بوشهر تغییر کند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: بانک ملی باید به عنوان الگوی موفق در زمینه بانکداری برای بانک‌های کشور و استان بوشهر عمل کند.

کد خبر: ۴۱٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha