۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
اجازه نمی‌دهیم بازار سیاه گاز در آبادان به وجود بیاید/ مشکل گاز سریعا رفع می‌شود
مدیرعامل تاپیکو:

اجازه نمی‌دهیم بازار سیاه گاز در آبادان به وجود بیاید/ مشکل گاز سریعا رفع می‌شود

آبادان- مخدومی، مدیرعامل تاپیکو گفت: به نمایندگی هایمان به صورت محسوس و نامحسوس نظارت خواهیم کرد تا کارشکنی در توزیع، فروش بالاتر یا بازار سیاه به وجود نیاید.

محمود مخدومی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مشکلات توزیع گاز مایع در شهرستان آبادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر کدام از دستگاه‌های اجرایی منطقه وظیفه‌ای به آنها تعیین شد.

وی اضافه کرد: مشکل توزیع گاز مایع در این منطقه از پیک خود گذشته است و رو به بهبود بوده البته نیاز به نظارت مستمر است.

مدیرعامل تاپیکو افزود: قول می‌دهیم همکاران ما در تهران در بخش توزیع گاز مایع دو شیفت کار کنند و ظرفیت مخزن و کپسول نیز در روز شارژ می‌شود و تا هر ساعتی که شورای تامین اعلام کنند توزیع صورت می‌گیرد.

مخدومی توضیح داد: می‌دانیم هنوز در سه ایستگاه ما مشکل باقی است البته صف‌ها کوتاه تر شده و توزیع انجام می‌شود ولی با قول‌های مدیر پخش فرآورده‌های نفتی آبادان و جلیل مختار، یکی از نماینده‌های مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی که پیگیری می‌کنند با دو شیفته کردن و افزایش تعداد کشنده‌ها ۳.۵ برابر شد و حجم شارژ از ۶۰ تا ۹۰ و همچنین ذخیره از ۶۰ به ۱۸۰ بهبود پیدا کرد.

وی عنوان کرد: به نمایندگی هایمان به صورت محسوس و نامحسوس نظارت خواهیم کرد تا کارشکنی در توزیع، فروش بالاتر یا بازار سیاه به وجود نیاید.

مدیرعامل تاپیکو اظهار کرد: از روز پنجشنبه نظارت‌های خود را آغاز کردیم و چنانچه لازم باشد لغو نمایندگی نیز می‌کنیم؛ مهم مردم هستند و از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.

کد خبر: ۴۱٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha