۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌های استارتاپی موجب حل مشکلات داخلی خواهد شد/ عسلویه بازار فوق‌العاده برای شرکت‌های دانش بینان است
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور:

سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌های استارتاپی موجب حل مشکلات داخلی خواهد شد/ عسلویه بازار فوق‌العاده برای شرکت‌های دانش بینان است

بوشهر- معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه عسلویه بازار فوق‌العاده برای شرکت‌های دانش بینان است گفت: سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌های استارتاپی موجب حل مشکلات داخلی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری ظهر شنبه در حاشیه بازدید پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی‌ها و سرمایه‌گذاری شرکت‌های متعدد بخش خصوصی در عسلویه یک بازار فوق‌العاده برای تمامی دانش بنیان‌ها ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیر ۲۰ سال گذشته منطقه عسلویه برای هر ایرانی افتخار ملی است زیرا این منطقه را به بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز در دنیا تبدیل کرده است.

ستاری با بیان اینکه جذب نیروی انسانی بااستعداد در پارس جنوبی و عسلویه باعث شده تا در شرایط تحریمی شرکت‌ها برای حل مشکلات خود به استفاده از تولیدات داخلی روی بیاورند افزود: ایران اکنون سومین تولیدکننده گاز جهان است و ۷۰ درصد تولید گاز کشور در منطقه عسلویه اتفاق می‌افتد.

وی اظهار داشت: حرکت به سمت شرکت‌های دانش بنیان اتفاق بزرگی است که در صنعت نفت در حال رقم خوردن است که امیدواریم این جهت‌گیری بسیار خوبی که در مجتمع‌های مختلف پتروشیمی و شرکت نفت و گاز پارس در منطقه عسلویه آغازشده است ادامه یابد.

ستاری با بیان اینکه امیدواریم زمینه فعالیت برای شرکت‌های داخلی بیشتر در بازار منطقه عسلویه فراهم شود و امکانات خوبی برای توسعه استارتاپ‌ها ایجاد شود گفت: به زودی یک مرکز رشد در عسلویه راه‌اندازی خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه در استان بوشهر دو مجتمع بزرگ وجود دارد که در اسفندماه سال جاری افتتاح خواهد شد خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری استان بوشهر و کارخانه نوآوری استان بوشهر در اسفندماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۴٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha