۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
دمای زیر ۱۰ درجه برای ۳ استان کشور
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

دمای زیر ۱۰ درجه برای ۳ استان کشور

سرکرده، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: صبح امروز از میان سی و یک مرکز استان سه استان اردبیل، همدان و شهرکرد دمای زیر ۱۰ درجه را تجربه کردند.

به گزارش بازار، امیر سرکرده گفت: البته تعداد شهرهایی که دمای زیر ۱۰ درجه را تجربه کردند، کم نبودند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود رگبار و رعد و برق پراکنده نیز در نواحی شمالی کشور یعنی در استان گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی پیشرو داشته باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از طرفی در نواحی جنوبی کشور، نواحی شرقی استان هرمزگان، قسمت‌های جنوبی و ارتفاعات استان فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، نواحی غربی استان اصفهان، جنوب و شرق استان لرستان امروز رگبار و رعد و برق موقتی و پراکنده را پیشرو خواهیم داشت که البته بیشتر این بارش‌های پراکنده در ارتفاعات این مناطق اتفاق می‌افتد.

سرکرده گفت: برای فردا نیز همین شرایط در این استان‌ها حاکم خواهد شد و تنها استان‌های زنجان و مازندران نیز بارش‌های رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای نواحی شرقی همچنان وزش باد و گرد و خاک پیشرو خواهد بود و شدت گرفتن وزش بادهای ۱۲۰ روزه نیز طی سه روز آینده پیش بینی شده است که متاسفانه باعث تولید گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این نواحی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: البته در نواحی شرقی کرمان و جنوب خراسان جنوبی نیز وزش باد، اما با شدت کمتر از مناطق زابل پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: پیش بینی می‌شود آسمان تهران صاف و دما در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ و ۳۲ درجه بالای صفر برسد.

کد خبر: ۴۰٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha