۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
ب‌ام‌و M4 پوست اندازی می‌کند
کوپه تهاجمی باواریایی

ب‌ام‌و M4 پوست اندازی می‌کند

M4 این بار جسور ‌تر از همیشه پا به بازار خواهد گذاشت. در نسخه جدید این خودرو، طراحی ورودی‌های هوا بزرگتر و چهره تهاجمی‌ تر به خود گرفته است.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و M4 منتشر شده که نقدهای فراوانی را نسبت به این خودرو خوش آوازه باواریایی وارد کرده است. آن طور که مشخص است، شرکت خودروسازی ب‌ام‌و به دنبال فیس لیفت و ارتقا طراحی محصولات خود برای بازارهای جهانی در پسا کرونا است.

آنطور که از عکس‌های منتشر شده به نظر می‌رسد، M4 این بار جسور ‌تر از همیشه پا به بازار خواهد گذاشت. در نسخه جدید این خودرو، طراحی ورودی‌های هوا بزرگتر و چهره تهاجمی تر به خود گرفته است. چراغ‌های کشیده، جلو پنجره به روز شده و کاپوت با حجم‌های زیاد عمده تغییرات نمایی جلو خودرو محسوب می‌شود. در نمایی عقب خودرو نخستین نکته‌ای هر نگاهی را جذب خود می‌کند، وجود چهار اگزوز است. در زیر سپر عقب نیز از یک دیفیوزر استفاده شده که تاثیر مثبت در آیرودینامیک خودرو داشته باشد. هرچند که چراغ‌ها در عقب خودرو تغییراتی داشته، اما عمده تغییرات سبب بهبود ظاهر خودرو می‌شود.

اگر ظاهر M4  را با کوپه‌های استاندارد دیگر قیاس کنیم، تغییرات چندانی در ابعاد و اندازه آن ایجاد نشده است. هرچند که ارتفاع خودرو و زاویه حمله تغییراتی در راستای افزایش پایداری خودرو داشته است. شرکت ب‌ام‌و تا کنون اطلاعات رسمی از این خودرو منتشر نکرده، آن طور که به نظر می‌رسد تغییرات تنها مربوط به ظاهر و طراحی خودرو نبوده و بلکه مشخصات فنی این خودرو نیز دستخوش تغییراتی خواهد بود.

این کمپانی باواریایی برای پاسخ به نیاز مشتریان و افزایش سهم بازار خود، بیشتر خودروها و محصولات خود را تهاجمی و اسپرت طراحی و تولید می‌کند. شاید اگر مشکلاتی که کرونا در سال‌های 2019 و 2020 ایجاد کرده؛ نبود، اکنون شرایط تولید و عرضه محصولات خودروسازان به بازار متفاوت و البته داغ‌تر بود.

کد خبر: ۴۰٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha