۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
۷۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان انجام گرفت
رئیس اتاق اصناف زنجان :

۷۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان انجام گرفت

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۷۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان انجام گرفته و یک هزار و ۴۵۰ واحد صنفی و خدماتی هم به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در راستای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی واحدهای صنفی و خدماتی که پروتکل‌های لازم بهداشتی را رعایت نمی کنند پلمب می شوند.

وی اظهار کرد:از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۷۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان انجام گرفته  و یک هزارو ۴۵۰ واحد صنفی و خدماتی هم به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان، با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها افزایش داشته است، گفت: طی شهریورماه  سالجاری استفاده از ماسک در مجتمع های تجاری زنجان  هم افزایش خوبی داشته است. 

موسوی تاکید کرد: در زنجان  هم رعایت پروتکل های بهداشتی و فردی در آرایشگاه های زنانه افزایش یافته و دفاتر پیشخوان و مراکز وابسته به پلیس پروتکل های بهداشتی  را اصلا رعایت نمی کنند. 

وی برلزوم تشدید بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده بیشترین واحد صنفی پلمب را دارند.

کد خبر: ۴۰٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha