۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
ارائه برنامه برای آموزش مهارت‌های اشتغال‌زایی دانشجویان در استان سمنان
معاون عمرانی استاندار سمنان تاکید کرد؛

ارائه برنامه برای آموزش مهارت‌های اشتغال‌زایی دانشجویان در استان سمنان

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر ارائه برنامه برای آموزش مهارت های اشتغال زایی دانشجویان استان، گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نهادهایی از این دست تاثیر بسزایی در اجرای این برنامه دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری در دیدار ظهر پنج شنبه با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به میزبانی این دانشگاه با اشاره به اینکه آموزش مهارت آموزی به دانشجویان قدم اصلی در راستای اشاعه اشتغال امری مهم است، تاکید کرد: ارائه برنامه برای تحقق این منظور یک الزام مهم در سطح استان محسوب می شود.

وی بابیان اینکه از هر شش تا هفت نفر در استان یک نفر دانشجو است و لذا این میزان بالای دانشجو نشان از ظرفیت‌ها برای اشتغال و مهارت افزایی دارد، بیان کرد: کمک به نهادهایی مانند دانشگاه فنی و حرفه‌ای که در راستای تربیت جوان دارای مهارت رسالت دارند، موضوعی مورد تأکید استانداری است.

مشکلات دانشگاه فنی و حرفه ای رفع شود
معاون استاندار سمنان بیان کرد: دانشجویان با توجه به سطح کم توقعات به‌راحتی جذب بازار کار می‌شوند لذا کافی است که مهارت‌ها به آن‌ها آموخته شود.

فخری در دومین بخش از سخنان خود به‌ضرورت تکمیل طرح‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و باهمت مدیران این دانشگاه باید سوله ورزشی این دانشگاه در سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح شود تا بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در این دانشگاه باشیم که آینده‌ساز استان محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه  خوابگاه و امکانات مناسب آموزشی باید در اختیار  دانشجویان قرار گیرد تا شاهد بهترین فراگیری‌ها و آموزش‌ها برای این قشر باشیم، بیان کرد:  با حمایت استانداری سمنان، شورای شهرهای استان، شهرداری  و  سایر دستگاه‌های اجرایی باید هر چه سریع‌تر مشکلات این مجموعه دانشگاهی برطرف شود.

کد خبر: ۴۰٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha