۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
دپوی خودرو در پارکینگ ایران خودرو بابل قابلیت احتکار ندارد
رئیس سازمان صمت مازندران:

دپوی خودرو در پارکینگ ایران خودرو بابل قابلیت احتکار ندارد

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به دپوی سه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به دلیل فرایند پلاک گذاری و نقص قطعات در پارکینگ ایران خودرو بابل گفت: این خودروها قابل احتکار نیست.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه طبق برنامه و سیاست های دولت برای پیشگیری از احتکار باید خودروها پس از قرعه کشی به نام افراد پلاک و سند شود، افزود: فرایند قرعه کشی و انجام پلاک حدود ۱۰ روز زمان می برد و این مسئله سبب شده تا حدود هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به این طریق در پارکینگ ایران خودرو بابل دپو شود.

وی افزود: علاوه براین حدود دو هزار دستگاه خودرو نیز به دلیل ناقص بودن و کمبود قطعات در پارکینگ وجود دارد که پس از تکمیل روانه بازار خواهد شد.

قوانلو با اظهار اینکه سال گذشته حدود شش هزار دستگاه خودرو به دلیل کمبود قطعات در پارکینگ وجود داشت، افزود: این میزان در حال حاضر به حدود دو هزار دستگاه کاهش یافته است.

رئیس سازمان صمت مازندران با تاکید براینکه خودروهای موجود در انبار و پارکینگ ایران خودرو بابل مشمول احتکار نمی شود، تصریح کرد: در سال جهش تولید میزان تولید ایران خودرو در بابل ۴۰ درصد افزایش یافته است و با تامین قطعات و تکمیل فرایند پلاک گذاری، روند ترخیص و تحویل خودرو در این کارخانه در بابل تسریع خواهد یافت.

کد خبر: ۴۰٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha