۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
بهره‌ برداری از ۲ واحد تولیدی صنعتی توسط رئیس جمهور در فارس
در راستای پویش «تولید، تداوم امید» انجام شد؛

بهره‌ برداری از ۲ واحد تولیدی صنعتی توسط رئیس جمهور در فارس

شیراز- در راستای پویش «تولید، تداوم امید» دو واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ظهر پنجشنبه دراین مراسم گفت: واحد تولیدی آرای سان رونیکا در زمینی به مساحت  ۳۱ هزار  متر مربع و زیربنا  ۲۰ هزار متر مربع با ظرفیت تولید سالیانه بیش از  ۱۱۳ هزار  تن محصولات شوینده و بهداشتی با سرمایه‌گذاری  ۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریالی افتتاح شد.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه بهره‌برداری از این واحد تولیدی منجر به ایجاد اشتغال مستقیم برای  ۷۰  نفر و اشتغال غیرمستقیم برای بیش از  ۱۰۰۰  نفر خواهد شد، افزود: یکی از اولویت‌هایی که در سال جهش تولید برای استان فارس در نظر گرفته شده و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر اجرایی شدن آن اهتمام ویژه ای دارد، تکمیل و راه اندازی صنایع بزرگ است.

او با یادآوری اینکه فعال شدن این واحد صنعتی علاوه بر ایجاد اشتغال مناسب، زمینه توسعه اقتصادی و ارتقاء صادرات غیرنفتی فارس را فراهم خواهد کرد، گفت: تولیدات این واحد صنعتی در فاز اول شامل شامپو و مایع دستشویی و نرم کننده موی سر و در فاز بعدی براساس نیازهای امروز و آینده کشور، تولیداتی شامل مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی، شامپو فرش و موکت و مایع شیشه پاک کن با استانداردهای روز جهانی اقدام به تولید خواهد کرد.

رئیس سازمان صمت فارس اضافه کرد: واحد تولیدی بهسازان توسعه آرمان در زمینی به مساحت  ۸۰۰۰  متر مربع و زیربنا دو هزار و ۴۰۰  متر مربع با ظرفیت تولید سالیانه ۴۰  هزار تن پوشش مقاوم به حریق و  ۱۱  هزار تن فوم عایق سقف با سرمایه‌گذاری  ۳۵۰ میلیارد ریالی با اشتغال مستقیم  ۵۰ نفری افتتاح شد.

کد خبر: ۴۰٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha