۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
اعطای یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات طرح مشاغل خانگی در اردبیل
فرماندار اردبیل خبر داد

اعطای یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات طرح مشاغل خانگی در اردبیل

اردبیل- فرماندار اردبیل از اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: امسال برای این طرح سهم شهرستان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود امامی‌یگانه پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردبیل از اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: امسال برای این طرح سهم شهرستان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شهرستان اردبیل ظرفیت بالایی در طرح‌های مشاغل خانگی دارد که درصدد هستیم بتوانیم با رایزنی‌های انجام شده سهم شهرستان در تسهیلات مشاغل خانگی را افزایش دهیم.

فرماندار اردبیل بر لزوم اطلاع رسانی اشتغال ایجاد شده دستگاه‌های اجرایی درشهرستان تاکید کرد و گفت: نیاز است دستگاه‌های اجرایی تعهد اشتغال ایجاده شده دستگاه خودرا به صورت مشخص و بامستند ارائه دهند.

امامی‌یگانه ادامه داد: اجرای طرح مشاغل خانگی در اردبیل با جدیت در حال اجرا است و در این زمینه درصدد هستیم به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع اقتصادی را از سر راه برداریم چرا که مشاغل خانگی اکثراً زودبازده و به صرفه هستند.

در پایان این جلسه از دونفر از  تعاونی‌های برتر شهرستان اردبیل درحوزه اشتغال توسط فرماندار اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر: ۴۰٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha