۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
نارسایی‌های حوزه اقتصادی ایلام در سفر رئیس جمهور اعلام می شوند
معاون استاندار ایلام:

نارسایی‌های حوزه اقتصادی ایلام در سفر رئیس جمهور اعلام می شوند

ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نارسایی‌های حوزه اقتصادی ایلام در سفر رئیس جمهور به استان اعلام می شوند.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی صبح شنبه در نشست هماهنگی فعالان اقتصادی استان به منظور طرح مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های حوزه اقتصادی استان ایلام در سفر رئیس جمهور به استان، اظهار کرد: بیان دقیق مسایل و مشکلات و خواسته مردم نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در تصمیمات رییس جمهوری خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما نیاز داریم به خوبی دغدغه‌های استان در حوزه اقتصادی را از زبان فعالان همین حوزه‌ها مطرح کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور رییس جمهوری در ایلام یک فرصت مناسب است که باید از آن استفاده شود، گفت: استان با وجود همه ظرفیت‌های مناسب در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت، خدمات، صادرات و مرز، مشکلات و نارسایی‌هایی دارد که باید مطرح شود.

نعمتی تصریح کرد: با توجه به سفر رییس جمهوری درصدد هستیم تا مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های حوزه اقتصادی استان را به اطلاع رییس جمهوری برسانیم.

مدیرکل هماهنگی دفتر رئیس جمهوری نیز در این نشست گفت: از هر حوزه اقتصادی استان باید یک فرد فعال دغدغه‌ها و ظرفیت‌ها را در دیدار با رییس جمهوری بیان کند.

عزیز صادقی اظهار داشت: با توجه به فشرده بودن برنامه های رئیس جمهوری باید افراد در زمان مشخص خواسته‌های استان را مطرح کنند.

کد خبر: ۴٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha