۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
سه طرح تعاونی در استان مرکزی به بهره برداری رسید
با حضور معاون اول رییس جمهور؛

سه طرح تعاونی در استان مرکزی به بهره برداری رسید

اراک- سه طرح تعاونی در استان مرکزی با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، بعدازظهر چهارشنبه و با حضور ویدئو کنفرانسی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم‌زمان با افتتاح ۳۸۳ طرح تعاونی در بخش‌های مختلف شامل ۱۰۲ طرح تعاونی روستایی و ۲۸۱ طرح تعاونی طرح‌های هفته تعاون استان مرکزی نیز افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ۷۲ واحد مسکونی شرکت تعاونی مسکن آب منطقه‌ای، ۹۸ واحد مسکونی کارکنان منابع طبیعی استان مرکزی در اراک و تعاونی تولیدی پوشاک « صدرا دوخت» سهند زرندیه بود.

بر اساس این گزارش، طرح ۷۲ واحد مسکونی شرکت تعاونی مسکن آب منطقه‌ای استان مرکزی در فضایی به وسعت ۲ هزار و ۶۹۷ مترمربع با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع از سال ۹۳ آغاز شد و در ۳ بلوک ۹ طبقه‌ای به اجرا درآمد.

طرح بعدی افتتاح ۹۸ واحد مسکونی شرکت تعاونی مسکن کارکنان منابع طبیعی استان مرکزی بود، که عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ و در دو بلوک هشت طبقه‌ای در فضایی به وسعت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع آغازشده و دارای ۷۵ مترمربع فضای تجاری بود، که به بهره‌برداری رسید.

شرکت تعاونی تولیدی پوشاک صدرا دوخت سهند زرندیه نیز از دیگر طرح‌های تعاونی بود، که با سرمایه اولیه ۶۰ میلیون تومان و اشتغال هشت نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری به‌صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

کد خبر: ۴۰٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha