۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
آموزش مهارت‌های تخصصی کارکنان دولت استان سمنان در دستور کار است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:

آموزش مهارت‌های تخصصی کارکنان دولت استان سمنان در دستور کار است

میامی- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به نقش مؤثر و پراهمیت آموزش در ارتقا توانمندی‌های شغلی گفت: آموزش مهارت‌های تخصصی و ارتقای کارکنان دولت در استان در اولویت برنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه منصوری بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با کارکنان فرمانداری میامی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری با اشاره به نقش مؤثر و پراهمیت آموزش در ارتقا توانمندی‌های شغلی اظهار داشت: آموزش مهارت‌های تخصصی و ارتقای کارکنان دولتی استان سمنان در اولویت برنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قرار دارد. ‌

وی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی مناسب و عملکرد صحیح کارکنان دولت، افزود: عملکرد هر یک از کارکنان دولت و ارائه خدمات شایسته، در تأمین رضایت نسبی مردم تأثیر جدی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به‌ضرورت استفاده حداکثری از حداقل امکانات و همچنین اهمیت بهره‌گیری از خرد جمعی در تصمیم سازی‌ها بیان کرد: با تفکیک ساختار مدیریت منابع انسانی، شاهد کیفیت‌بخشی و بهبود برنامه‌های ظرفیت‌سازی سرمایه انسانی در مجموعه استانداری‌ها وادارات تابعه‌ی وزارت کشور خواهیم بود.

منصوری رفع دغدغه معیشتی کارکنان دستگاه‌های اجرایی را در اولویت دانست و گفت: افزایش سطح رفاهی کارکنان، اجرای نظام آراستگی محیط کار، اشتراک‌گذاری و استفاده بهینه از منابع و امکانات از دیگر رویکردهای معاونت توسعه مدیریت منابع استانداری سمنان محسوب می‌شود.

کد خبر: ۴۰٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha