۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان، راهکاری در برابر تحریم‌ها
معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد:

اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان، راهکاری در برابر تحریم‌ها

بوشهر - معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت دانش داخلی بسیاری از مشکلات در برابر تحریم‌ها را حل می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری صبح شنبه در حاشیه رونمایی از چند طرح مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: اعتماد به توان داخلی در پارس جنوبی نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از دانش داخلی می‌توانیم بسیاری از مشکلاتی که تحریم‌ها برایمان به وجود آورده‌اند را مرتفع کنیم.

ستاری افزود: رویکرد جدیدی در مجتمع گاز پارس جنوبی در حال پیاده‌سازی است و آن اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از دانش داخلی است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: تکنولوژی‌های متعددی در مجتمع گاز پارس جنوبی در حال استفاده است و این مجتمع حاصل تلاش‌های مدیران متعددی در این ۲۰ سال است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با حضور در فازهای دوم و سوم، و اول پارس جنوبی از سیستم کنترل دی سی اس، طرح پمپ‌های مذاب و واحد تولید کلر آبگیر که همگی جز طرح‌های دانش بنیان به شمار می‌روند، بازدید می‌کند.

بازدید از طرح‌های تولیدی شرکت‌های دانش بنیان هلدینگ اچ ان تی در پتروشیمی تخت جمشید، طرح سلول‌های الکتورلایزر پتروشیمی مبین، کاتالیست‌های واحد آروماتیک پتروشیمی نوری، روند فعالیت پتروشیمی جم، بازدید از شرکت‌های مرکز رشد شهرستان کنگان و شرکت در جلسه رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به عسلویه و کنگان است.

کد خبر: ۴٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha