۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۴
سپاه نگاه اقتصادی به سازندگی کشور نداشته است
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

سپاه نگاه اقتصادی به سازندگی کشور نداشته است

سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه هیچ گاه سپاه نگاه اقتصادی به سازندگی کشور نداشته است ، گفت: تمرکز سپاه بر روی محرومیت زدایی و کمک و خدمت به عموم مردم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار حمید دامغانی در دیدار شامگاه سه شنبه خود با معاون عمرانی استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به نقش سپاه در زمینه اقتصاد و عمران و آبادانی ایران اسلامی، بیان کرد: سپاه نگاه اقتصادی به سازندگی کشور نداشته است.

وی با بیان اینکه تمرکز سپاه بر روی خدمت رسانی در جامعه است، ابراز کرد: در واقع باید گفت محرومیت زدایی محور عملکرد سپاه محسوب می شود و همین امر سبب شده تا عملکرد خوبی را در طول ۴۰ سال حیات این نیروی الهی شاهد باشیم.

فرمانده سپاه استان سمنان از آمادگی برای همکاری با استانداری در طرح های عمرانی و اقتصادی خبر داد و بیان داشت: هدف از این تعامل موضوع انتفاع و اقتصاد نیست بلکه صرفاً خدمت رسانی به مردم مد نظر قرار دارد لذا در این راستا آمادگی همکاری با نهاد های مختلف به خصوص استانداری وجود دارد.

دامغانی بیان کرد: سپاه می‌کوشد تا با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کنار دستگاه‌های اجرایی و دولت باشد و این امر در تعامل خوب بین استانداری و سپاه در سطح استان و در موضوعات مختلفی مانند محرومیت زدایی، امداد رسانی به سیل، رانش زمین، کرونا و مواسات، تسهیلات اشتغال زایی و محرومیت زدایی، اردوهای جهادی، مدرسه سازی و ... به وضوح دیده می شود.

کد خبر: ۴۰٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha