۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۱
مشارکت سپاه پاسداران در تکمیل پروژه‌های عمرانی استان سمنان
معاون عمرانی استاندار سمنان خواستار شد؛

مشارکت سپاه پاسداران در تکمیل پروژه‌های عمرانی استان سمنان

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار مشارکت سپاه پاسداران در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در سطح استان شد و گفت: با همکاری و تعامل استانداری و سپاه و همچنین تفکر بسیجی می‌توان شاهد تسهیل و تسریع در تکمیل طرح‌ها بود.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه استانداری آماده همکاری با سپاه در تکمیل پروژه های عمرانی است، تاکید کرد: تعامل استانداری و سپاه با تفکر بسیجی می تواند تکمیل و تسریع پروژه‌ها به خصوص طرح های نیمه تمام را در بر داشته باشد.

وی با بیان اینکه ماحصل این همکاری و تعامل عمران بیشتر استان سمنان است، افزود: تفکر بسیجی عمرانی، آبادانی و خدمت به مردم است که در این همکاری میمون و مبارک متبلور می شود.

معاون استاندار سمنان خواستار تعامل در تکمیل پروژه های استان شد و گفت: نیاز امروز تفکر بسیجی و مدیریت جهادی است که سپاه نماینده آن است.

فخری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های خود را در سطح استان به استانداری اعلام کنند تا برای آنها برنامه ریزی شود، گفت: سازمان مدیریت و برنامه آمادگی دارد تا اعتبارات این طرح ها را تامین کند.

وی با اشاره به نمونه هایی از حضور سپاه در مقوله کمک رسانی و محرومیت زدایی، بیان کرد: در سیل و رانش در استان سمنان که بهار سال گذشته رخ داد حضور پررنگ سپاه در راستای محرومیت زدایی و کمک به مردم و دولتمردان به وضوح دیده می شد که قابل تقدیر است.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه سپاه پیشگام خدمت رسانی و تفکری است که محرومیت زدایی از جامعه پیش قراول آن محسوب می شود، ابراز داشت: هرکجا مردم استان سمنان به کمک نیاز داشتند سپاه و بسیج جلوتر از بسیاری ارگان ها حاضر بوده و هستند.

کد خبر: ۴۰٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha