۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
۴۰۰ هکتار از سایت پرورش میگو حسینه بندرلنگه لارو ریزی می‌شود
در مرحله نخست

۴۰۰ هکتار از سایت پرورش میگو حسینه بندرلنگه لارو ریزی می‌شود

هرمزگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با روند مناسب ایجاد زیرساخت ها و آماده سازی مزارع فاز اول سایت ۱۰۰۰ هکتاری حسینه به میزان ۴۰۰ هکتار در آینده نزدیک آبگیری و لارو ریزی و پرورش میگو آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان عصر امروز در جریان سفر به شهرستان بندرلنگه با حضور در  بخش شیبکوه این شهرستان از سایت هزار هکتاری  احداث مزارع پرورش میگو حسینه در این بخش بازدید و از نزدیک در جریان احداث مزارع و ایجاد زیرساخت ها قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید گفت: روند آماده سازی اراضی پرورش میگو و ایجاد زیرساخت ها نظیر کانال های انتقال آب، نصب ژنراتورها و ایجاد زیرساخت های  برق رسانی در سایت ۱۰۰۰ هکتاری حسینه از سرعت چشمگیری برخوردار است.

وی افزود: با روند مناسب ایجاد زیرساخت ها و آماده سازی مزارع فاز اول سایت ۱۰۰۰ هکتاری حسینه به میزان ۴۰۰ هکتار در آینده نزدیک آبگیری و  شروع به لارو ریزی و پرورش میگو می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن روند پرورش میگو در فاز اول سایت حسینه شاهد ایجاد فرصت های شغلی مناسبی و تولید میگو خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همچنین در جریان بازدید از بخش های مختلف اتاق بازرگانی صنایع و معادن غرب استان با قدردانی از اقدام اتاق بازرگانی استان در راه اندازی این اتاق در شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعال شدن اتاق بازرگانی صنایع و معادن غرب استان در شهرستان بندرلنگه زمینه رونق فعالیت های تجاری در غرب استان به ویژه بندرلنگه بیش از پیش مهیا شود.

وی گفت: سازمان صمت استان و اتاق بازرگانی زمینه رونق فعالیت های تجاری در غرب استان را با رفع مشکلات فعالان این بخش را مهیا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در ادامه سفر خود به بندرلنگه، با همراهی فرماندار  شهرستان، رئیس سازمان صمت استان ، مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و مدیران بانکی با حضور در بندرکنگ از طرح توسعه کارخانه صنایع چوب یاسین بازدید کرد و از نزدیک در جریان طرح توسعه این واحد بزرگ تولیدی قرار گرفت.

با تکمیل طرح توسعه این کارخانه برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

کد خبر: ۴۰٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha