۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
۱۳ هزار نفر در بخش تعاون استان سمنان مشغول به کار هستند
رئیس اتاق تعاون استان سمنان:

۱۳ هزار نفر در بخش تعاون استان سمنان مشغول به کار هستند

سمنان- رئیس اتاق تعاون استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های حوزه تعاونی‌های سطح استان، گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر در بخش تعاون در سطح استان مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید رضا طباطبایی ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از تعاونی های برتر استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه سهم تعاون از اشتغال استان قابل توجه است، بیان کرد: ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر در این بخش در سطح استان سمنان مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکل بزرگ تعاون در کشور عدم باور اهمیت تعاون و مزیت‌ها و اهمیت آن است، اظهار داشت: در قانون اساسی، بحث حمایتی ویژه‌ای برای مقوله تعاون در نظر گرفته‌شده است که نیاز است تا جایگاه تعاون بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

رئیس اتاق تعاون استان سمنان بابیان اینکه در تمامی سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بحث تعاون مورد تأکید قرارگرفته که این مهم حاکی از اهمیت توجه به تعاون از دیدگاه ایشان است، تصریح کرد: ظرفیت مردم، استعداد و سرمایه برای بسط و گسترش و تقویت تعاونی‌ها در استان وجود دارد که نیاز است تا باورپذیری به امر تعاون در بین مسئولان استان تقویت شود.

طباطبایی با تأکید بر اینکه بهترین و سریع ترین شبکه نظارتی، امر تعاون است، افزود: در صورت تقویت و توسعه امر تعاون، مباحث ایجاد فرصت اشتغال و رونق اقتصادی در کشور محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، در این مراسم از تعاون کاران برتر استان تقدیر شد.

کد خبر: ۴۰٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha