۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
متوسط تعداد شاغلان برای تعاونی های کل کشور ۲۰.۳ نفر است

متوسط تعداد شاغلان برای تعاونی های کل کشور ۲۰.۳ نفر است

مطابق آخرین آمار متوسط تعداد شاغلان در تعاونی های کل کشور ۲۰.۳ نفر است.

به گزارش بازار، مطابق آخرین آمار ارائه شده از مرکز برنامه ریزی و اطلاعات راهبردی وزارت کار، تعداد کل تعاونی های فعال در حال بهره برداری و در دست اجرا در کشور تا پایان سال ۱۴۰۱، ۱۰۰۹۲۲واحد بوده است. از این تعداد۶۸۳۱۵تعاونی در حال بهره برداری و ۳۲۶۰۷ تعاونی در دست اجرا می باشند. همچنین تا پایان سال ۱۴۰۱، تعداد اتحادیه های فعال در حال بهره برداری ۵۷۵ واحد بوده است که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

براساس نتایج منتشر شده، ۲۵.۰درصد از تعاونی های فعال در حال بهره برداری در گرایش خدمات حدود ۲۴.۰درصد و کشاورزی نزدیک به ۱۶.۲درصد و در گرایش صنعت حدود ۱۳.۸درصد تعاونی ها در گرایش مسکن قرار می گیرند. سایر گرایش ها سهم ۲۱.۰درصدی را به خود اختصاص داده اند.

از تعداد کل شاغلین تعاونی های فعال در حال بهره برداری۲۵.۸درصد در گرایش مسکن و۱۶.۳درصد در گرایش خدمات و ۱۵.۷درصد در گرایش تامین نیاز مصرف کنندگان و ما بقی در سایر گرایش ها می باشند.

متوسط تعداد شاغلان برای تعاونی های کل کشور ۲۰.۳ نفر است. این شاخص برای تعاونی ها با گرایش اعتبار ۸۶نفره با گرایش تولیدی توزیعی۸۲نفر و تامین نیاز مصرف کنندگان ۵۳نفر و گرایش مسکن ۳۸نفر می باشد.

کد خبر: ۲۷۳٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha