۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
 اعتبارات عمرانی به پروژه‌ها بر حسب اولویت‌بندی تزریق می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه اردبیل:

اعتبارات عمرانی به پروژه‌ها بر حسب اولویت‌بندی تزریق می‌شود

اردبیل - رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: خوشبختانه امسال اعتبارات خوبی به پروژه‌های مهم استان اختصاص یافته که این اعتبارات بر حسب اولویت‌بندی به پروژه ها تزریق می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، داود شایقی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه و اجرای پروژه‌های عمرانی استان برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است به طوری که اجرای این پروژه‌ها با تزریق این اعتبارات تسریع قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به این که اعتبارات عمرانی به پروژه‌ها بر حسب اولویت‌بندی تزریق می‌شود، گفت: در این راستا ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل ابلاغ شده که بدون شک در توسعه و آبادانی استان نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل تصریح کرد: بخشی از این اعتبارات در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در نظر گرفته شده و صد میلیارد تومان نیز برای اجرای پروژه‌های آبی و راهی استان اختصاص می‌یابد که امیدواریم با تزریق این اعتبارات توسعه استان قطعی شود.

شایقی تصریح کرد: تزریق اعتبار ملی و استانی به پروژه‌های استانی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم است که در این زمینه درصدد هستیم برای تحقق اهداف و سیاست‌های شعار سال مبنی بر جهش تولید گام برداشته و توسعه استان را رقم بزنیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه امسال اعتبارات خوبی به پروژه‌های مهم استان اختصاص یافته که به همین منظور سرعت اجرایی بسیاری از پروژه‌ها همچون پل قدس اردبیل سرعت قابل توجهی پیدا کرده است که این امر بسیار حائز اهمیت و اساسی برای استان خواهد بود.

کد خبر: ۴۰٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha