۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
تخفیفات ویژه حمل ونقل در بندر چابهار اعمال می‌شود
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان:

تخفیفات ویژه حمل ونقل در بندر چابهار اعمال می‌شود

چابهار - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ارائه بسته های تشویقی و تخفیفات ویژه در بندر «شهید بهشتی» چابهار برای صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار داشت: با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب بندری و اعطای مشوق‌های ویژه به تنها بندر اقیانوسی کشور هم اینک بندر چابهار بندری مهم و مسیری کم هزینه برای دسترسی کشورهای منطقه به یکدیگر است.

وی ادامه داد: موقعیت راهبردی و استراتژیک دروازه ملل سبب شده است سرمایه گذاران ایران و دیگر کشورها علاوه بر رغبت استفاده از این مسیر جهت انتقال کالاهای مورد نیاز با اطمینان خاطر بیشتری برای سرمایه گذاری در این بندر اقدام کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بندر چابهار برای جذب سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و به ویژه برای صاحبان بار و کالا و خطوط کشتیرانی جهت بهره مندی از ظرفیت‌های این بندر استراتژیک با تجهیزات مدرن، مشوق‌هایی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به تخفیفات ویژه وارده بر کالا و کشتی در بندر چابهار اذعان کرد: تخفیف ۳۰ درصدی در هزینه‌های تخلیه و بارگیری کانتینر (THC) نسبت به سایر بنادر جنوبی کشور و تخفیف ۵۰ درصدی در (THC) کانتینرهای ترانزیت خارجی تنها بخشی از بسته‌های تشویقی این بندر برای صاحبان کالا است.

کد خبر: ۴۰٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha