۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
افزایش سه برابری پرداخت تسهیلات در بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد

افزایش سه برابری پرداخت تسهیلات در بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی

تبریز- سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از افزایش ۲۵۰ درصدی مشتریان و افزایش سه برابری پرداخت تسهیلات این بانک در استان طی پنج سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، ناصر اسدی در نشست خبری مشترک اعضای ستاد نکوداشت هفته تعاون در استان افزود: تعداد مشتریان این بانک دولتی از ۸۵ هزار نفر در سال ۱۳۹۴ به ۲۲۷ هزار نفر در سال جاری رسیده است که می توان گفت تعداد مشتریان در طول این مدت ۲۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در طول پنج سال گذشته میزان سپرده بانک ۶  برابر شده و از رقم یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال به هفت هزار و ۹۸۹ میلیارد ریال رسیده است.

اسدی تعداد شعب این بانک در استان را ۲۱ شعبه و یک باجه خواند و افزود: در حال حاضر بانک توسعه تعاون با ۱۶۲ نفر پرسنل در سراسر استان ارایه خدمت می کند.

توسعه بانکداری الکترونیک
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با اشاره به گسترش بانکداری الکترونیک و افزایش زیرساخت های بانکداری غیر حضوری و الکترونیک این بانک تصریح کرد: این احساس نیاز موجب شد تا بانک رویکرد خود را تغییر داده  و در این مدت بر تعداد مشتریان الکترونیک خود بیافزاید که خوشبختانه در طول پنج سال گذشته نیز شاهد افزایش قابل ملاحظه تعداد مشتریان الکترونیک در بانک توسعه تعاون استان بوده ایم.

اسدی اذعان داشت: تعداد مشتریان الکترونیک بانک از هشت هزار و ۱۵۷ نفر در سال ۱۳۹۴ به ۵۵ هزار و ۷۷۵ نفر در سال جاری رسیده است که معادل افزایش حدود هفت برابری دارد.

وی ادامه داد: تعداد دستگاه های خودپرداز بانک نیز در استان از تعداد ۳۷ دستگاه به ۴۱ دستگاه رسیده است و تعداد دستگاه های POS نیز از یک هزار و ۴۰۰ پرونده به سه هزار و ۶۶۴ عدد رسیده است.

افزایش سه برابری پرداخت تسهیلات
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی نیز بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی مبلغ پرداختی به مشتریان این بانک در طول پنج سال گذشته حدود سه برابر شده است به نحوی که از سه هزار و ۱۶۱  میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال سال ۱۳۹۴ به ۹ هزار و ۹۲ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال رسیده است این میزان پرداختی نیز از ۴۳۲ پرونده به ۲۷ هزار و ۲۴۹ پرونده معادل ۶۳ برابر افزایش بوده است.

وی اظهار داشت: در این میان بخش خدمات با  سه هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال بیشترین فراوانی تسهیلات اعطایی و به ترتیب صنعت و معدن ( سه هزار و ۲۶۶ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال) ؛ کشاورزی ( یک هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۱۴۲میلیون ریال)، بازرگانی ( ۵۷۰ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال) و مسکن ( ۵۱۳ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال) بیشتری میزان اعطا را به خود اختصاص داده اند.

اسدی خاطر نشان کرد: همچنین تعداد پرونده های تسهیلاتی نیز از ۴۳۲ پرونده در سال ۱۳۹۴ به ۲۷ هزار و ۲۴۹ پرونده در سال جاری رسیده است.

کد خبر: ۴۰٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha