۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
ترخیص نخستین محموله گمرکی از بندرخشک پیشگامان
در یزد اتفاق افتاد؛

ترخیص نخستین محموله گمرکی از بندرخشک پیشگامان

یزد- نخستین ترخیص قطعی از گمرک بندرخشک پیشگامان شامل ۱۰ کانتینر حاوی ماشین‌آلات یک کارخانه‌ مستقر در استان یزد انجام شد.

به گزارش بازار به نقل از بندر خشک تعاونی پیشگامان، محمدرضا شهسواری با بیان اینکه گمرک بندرخشک پیشگامان با کلیه امکانات مورد تأیید گمرک جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت است، گفت: نخستین ترخیص قطعی از گمرک بندرخشک پیشگامان شامل ۱۰ کانتینر حاوی ماشین آلات یکی از کارخانه‌های استان یزد بوده است که پس از انجام تشریفات رسمی از گمرک بندرخشک ترخیص و به مقصد شرکت مزبور ارسال شد.

مدیرعامل بندرخشک تعاونی پیشگامان حمل ترکیبی بار از بندرخشک پیشگامان را از مزایای ارسال بار از این بندر تعاونی دانست و ابراز امیدواری کرد که زیرساخت‌های فراهم شده حمل ریلی و جاده‌ای در بندرخشک پیشگامان منجر به تسهیل و تسریع فعالیت بازرگانان و صاحبان کالا در سراسر کشور شود.

گفتنی است، شرکت تعاونی پیشگامان توسعه بندر خشک به عنوان مرکز دپوی کانتینر خالی کشتیرانی جمهوری اسلامی این امکان را برای بازرگانان فراهم کرده است تا کانتینرهای خالی خود را در بندرخشک تحویل داده و هزینه‌ای برای بازگرداندن کانتینرها متحمل نشوند.

این بندر خشک حداقل با دو روش حمل‌ونقل به بندرهای ساحلی متصل می‌شود و به صنعت حمل‌ونقل کشور، تغییر مدل حمل‌ونقل، ترافیک، ترانزیت و بازرگانی کمک شایانی می‌کند.

کد خبر: ۴۰٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha