۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
توجه ویژه به ظرفیت مرزهای آذربایجان، گامی مهم در حل مشکلات اقتصادی و رونق اشتغال در کشور
سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

توجه ویژه به ظرفیت مرزهای آذربایجان، گامی مهم در حل مشکلات اقتصادی و رونق اشتغال در کشور

تبریز- سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزهای این استان درآمدزا است و نباید مسئولان نسبت به این موضوع مهم غفلت کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، سید علی موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران توجه ویژه به ظرفیت مرزها را گامی مهم در حل مشکلات اقتصادی و رونق اشتغال در کشور و استان خواند و افزود: با توجه به اینکه مرز مشترک آذربایجان شرقی با چند کشور، می توان با استفاده از ظرفیت های موجود درآمد بسیاری را نصیب کشور و استان کرد.

وی اظهار داشت: یکی از بهترین راه ها در جهت کسب سرمایه سرشار و جذب سرمایه گذار، استفاده بهینه از ظرفیت مرزی است که آذربایجان شرقی با داشتن مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان می تواند به بهترین شکل ممکن برای کشور درآمدزایی داشته باشد و شرایط اقتصادی را به نحو مطلوبی سر و سامان دهد.

موسوی لازمه توسعه و پیشرفت هر کشور را استفاده بهینه از داشته ها و مزیت های موجود دانست و ادامه داد: با توجه به وجود مرزهای مشترک بسیار با همسایگان شمالی، جنوبی، شرقی و غربی می توان شرایط اقتصادی بسیار مطلوبی را در کشور ایجاد کرد.

وی یادآوری کرد: بر همین اساس دولت وظیفه دارد با استفاده از ظرفیت مرزها گشایش اقتصادی ایجاد کرده و شرایط امروز کشور را بهبود بخشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم اضافه کرد: بالا رفتن نرخ اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از مزیت های توجه ویژه به مرزها است که می توان با رونق دادن به آنها و ایجاد بازارچه های مرزی، بسیاری از جوانان جویای کار را به شغلی مناسب و پردرآمد رساند و شرایط امروز کشور را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

کد خبر: ۴۰٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha