۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
 ۵هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری مازندران سرمایه‌گذاری شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۵هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری مازندران سرمایه‌گذاری شد

ساری - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، حجم سرمایه گذاری برای ۱۷ پروژه گردشگری این سازمان را در استان بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیف الله فرزانه صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ۱۷ پروژه شامل هتل، متل، بومگردی و غیره همزمان با دهه فجر در استان مازندران افتتاح می شود، حجم سرمایه گذاری در این طرح ها را بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه از مجموع طرح ها، یک هتل ۵ ستاره، واحد پذیرایی و متل با سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیارد تومانی است، افزود: این طرح ها در شهرستان های مختلف نظیر نوشهر، بابل و بابلسر افتتاح می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران افتتاح پنج کارگاه صنایع دستی، سفال، سرامیک و غیره را با سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد ریالی از دیگر طرح ها اعلام کرد و گفت: این پروژه ها در آمل، ساری، رامسر افتتاح خواهد شد.

فرزانه به نقش گردشگری و صنایع دستی در رونق تولید اشاره کرد و گفت: طرح های افتتاحی صنایع دستی و گردشگری در دهه فجر برای ۳۲۴ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی با بین اینکه مجتمع گردشگری همزمان با دهه فجر کلنگ زنی می شود، میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده را بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر: ۴٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha